Arhīvs
Decembris, 2019
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Latvenergo būs jauns logo!
Publicēts 5. decembrī, 2008.
Fantastiski! Ar lielu sajūsmu varam uztvert ziņu, ka beidzot arī valsts uzņēmums Latvenergo nolēmis sekot modernajām tirgus tendencēm un veidos jaunu logo. Kā intervijā LTV raidījumam “100.panta” izteicies Latvenergo vadītājs Kārlis Miķelsons – šis ir īstais brīdis, lai investētu šādās aktivitātēs.

Viennozīmīgi šādam viedoklim varam piekrist, ja tikai – šis taču nav privāts uzņēmums, bet valstij piederoša akciju sabiedrība un kā mums visiem zināms, patlaban valsts tieši pretēji – skatās, kur vēl varētu ietaupīt līdzekļus, lai pēc iespējas samazinātu liekus izdevumus. Protams, nenoliedzami izdevumi mārketinga aktivitātēm ir ļoti būtiski jebkura uzņēmuma pastāvēšanai un attīstībai. Taču tas vairāk attiecas uz tām tirgus nišām, kur ir būtiska konkurence un uzņēmējiem vai ik dienu ir jādomā, kā pārspēt konkurentus. Latvenergo gadījums diez vai būtu pieskaitāms šādai situācijai, jo pagaidām nav dzirdēts, ka Latvijas tirgū aktīvi darbotos vēl kāda elektroenerģijas apgādes kompānija. Vēl jo vairāk pārdomas izraisa fakts, ka Latvenergo vadītājs atzīst, ka nākamgad atkal vēlētos celt elektroenerģijas tarifus, jo uzņēmumam esot nepieciešami līdzekļi attīstībai. Protams, šai kompānijai ir svarīgi attīstīties un paaugstināt energoapgādes sistēmas drošību. Sevišķi atceroties, cik ilgi pēc nesenajām vētrām bez elektrības bija virkne Latvenergo klientu. Negribas kritizēt Latvenergo darbiniekus par gauso darbu, tomēr gribētos mudināt uzņēmuma vadību vairāk domāt tieši par šādu situāciju savlaicīgu novēršanu, bet avārijas gadījumos vēl operatīvāku rīcību. Un varbūt tieši šiem mērķiem būtu daudz lietderīgāk novirzīt uzņēmuma līdzekļus, nevis gudrot un ieviest jaunu logo. Jo diez vai jauns un skaists logo veicinās klientu pozitīvu domāšanu par Latvenergo, ja pēc vētras vairākas dienas nāksies sēdēt skalu gaismā tikai tādēļ, ka pakalpojumu sniedzošais uzņēmums nespēj šo pakalpojumu klientam piegādāt. Varam būt pilnīgi pārliecināti – tad arī jauns un skaists logo nekādu klientu lojalitāti un cieņu pret šo uzņēmumu nevairos. Jo skalu gaismā sēžot, diez vai kādu interesēs ar kādu logo strādā uzņēmums, kurš nespēj nodrošināt pakalpojuma nepārtrauktu piegādi.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: